Toukokuu 2023

Kevään jäsenkirje, SISÄLTÄÄ INFON VIRKISTYSREISSUSTA

Hei Haapaveden Tehyn jäsen ja hyvää alkanutta kevättä.
Tämän vuoden sääntömääräinen kevätkokous on pidetty ja tässä tiivistettynä infoa myös Teille, jotka ette paikalle päässeet.

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat, myönnettiin tili- & vastuuvapaus hallitukselle sekä näiden lisäksi päätettiin hallituksen kulu- ja kilometrikorvauksista. Kilometrikorvaus hallituksen kokouksiin siis jatkossa 0,53e/km ja kulukorvaus kattaa mahdolliset palkattomat päivät, mitä hallituksen jäsen voi joutua ottamaan järjestökoulutuksiin.

Paljon oli myös edunvalvontaan liittyvää asiaa mitä on viimeisten kuukausien aikana ollut pinnalla;
koronakorvaus ja järjestelyerä. Näistä on lisää ammattiosaston tiedotteissa (jotka löydät nykyään myös ammattiosaston nettisivuilta). Mikäli on kysyttävää tai epäselvyyttä, käänny luottamusmiehen puoleen. Mirva.mottonen@pohde.fi / 0447591855 / ao700@tehy.net

Ensi syksynä järjestetään jäsenille virkistysmatka, josta on menossa äänestys ammattiosaston nettisivuilla. Vaihtoehtoja on kaksi.

1) Päiväseltään shoppailureissu Kuopion Matkukseen. Pieni omavastuu (~ kympin luokkaa).
Mikäli tämä valitaan, niin syksylle järjestetään myös sääntömääräinen syyskokous sisältäen ruoan ja lahjat.

2) Yön yli reissu Jyväskylään missä yöpyminen Original Sokos Hotel Alexandrassa 2 hengen huoneissa (lisämaksusta 1hh) aamiaisineen. Syyskokous pidetään hotellin kokoustiloissa ja ravintolassa nautitaan kolmen ruokalajin illallinen.
Ilta tyhjää – teatteria?
Hinta 220e/hlö, ja tästä ammattiosasto maksaa osan (~arviolta reilun puolet).
Min. osallistujamäärä 30 henkeä.

Äänestys löytyy ammattiosaston nettisivuilta ao700.tehy.net välilehdeltä Tapahtumat
→ äänestys sivulla alimpana. Äänestysaikaa 5.5. saakka.
Ilmoittautuminen avataan myöhemmin.

Tiedottaminen

Ammattiosaston tiedottamisesta maininta, että ammattiosasto tiedottaa aktiivisesti sosiaalisessa mediassa (Facebook, Instagram) sekä nettisivuilta kohdasta Tiedotteet ja jäsenkirjeet löydät viimeisimmän infon.

Jäsenilta / Pop Up Toimisto

Ammattiosasto järjestää 24.5. matalankynnyksen kohtaamispaikan jäsenille ja Tehyn toimijoille.
Paikka on Omaishoivan tilat Vanhatie 55, Haapavesi klo 15-17.

Paikanpäällä autamme uusia jäseniä liittymään Tehyn jäseniksi, voit ottaa siis mukaasi työkaverin joka ei ole Tehyn jäsen. Voit tulla keskustelemaan ajankohtaisista asioista, kysymään mieltä painavia kysymyksiä tai muutoin vain kahvittelemaan kanssamme. Paikalle tulee Tehyn hallituksen jäsen, neuvotteleva & koordinoiva PLM Nina Pulkkinen.

Jäsenet ovat toivoneet uimahallietua ja ammattiosasto on investoinut uimalippuja. Näitä voit tulla noutamaan Pop Up Toimisto -iltapäivästä.