Helmikuu 2024

Alkuvuoden jäsenkirje Tehyn Haapaveden ammattiosasto 700 jäsenille

Hei ja hauskaa helmikuun alkua.
Ammattiosaston somea seuraavat ovatkin ehkä nähneet, että nyt tapahtuu monenlaista. Kootaan hieman Tehyn kevättalven juttuja tähän yhteen jäsenkirjeeseen meille kaikille muistiksi.

Ensinnäkin nyt helmikuussa on käynnissä Tehyn jäsentietojen päivityskampanja. Tarkistathan siis että jäsen tietosi ovat ajantasalla – ja muistuta myös työkaveria ? Tarkista ja päivitä tietosi 29.2. mennessä ja olet mukana arvonnassa! Tehy arpoo kaksi Hotel & Spa Resort Järvisydämen lahjakorttia, arvoltaan 500e ja 1000e. Lisätiedot kampanjasta Tarkista tietosi - voit voittaa lahjakortin Järvisydämeen | Tehy

Helmikuussa oma ammattiosastomme järjestää Tehy Pop Up ulkoilutapahtuman! Nähdään lauantaina 24.2. klo 12 alkaen Haapaveden Aakonmajalla. Voit ottaa mukaan ulkoilutapahtumaan makkaranpaistoon myös perheesi. Ammattiosasto tarjoaa kahvit, pillimehut ja makkarat. Lapsille mäenlaskua ja aikuisille kuulumisten vaihtamista. Jaossa Tehy tuubihuiveja. Myös ei-tehyläinen työkaverisi autetaan liittymään Tehyyn. Tähän ei vaadita ennakkoilmoittautumisia mutta saa toki huikata tulostaan ? Lisätiedot Hennalta ao700@tehy.fi / 0400145700

Tehy Goes Levi!
Tehyläiset kohtaavat tänäkeväänä Levin hangilla! Luvassa mahtavia aktiviteetteja, Tehyn tapahtumatori sekä illanviettoa Hullu Poro areenalla.
Majoituksiin on neuvoteltu alennuksia tehyläisille ja illanvietossa on Tehyläisille oma VIP-parvi.
Aktiviteeteissa on omavastuuosuu mutta Tehyn Haapaveden ammattiosasto korvaa omille jäsenilleen tämän kuittia vastaan takaisin. Paikkoja on rajoitetusti. Varmista paikkasi ja ilmoittaudu pian mukaan. Lisätiedot ja ilmoittautuminen: Tehy goes Levi 13.4. — ilmoittaudu mukaan! | Tehy

Tässäpä nyt asiaa tälläkertaa. Myös edunvalvonnallisia asioita on tehtävälistalla mutta niistä sitten toisella kertaa. Tiesithän, että ammattiosaston nettisivuilla on ajankohtaiset yhteystiedot luottamusmiehiin ja pääluottamusmiehiin. https://tehy.fi/ao700

Löydät meidät myös somesta
FB: Tehy Haapavesi ammattiosasto 700