Jäsenkirjeet

Joulukuun 2022 jäsenkirje Haapaveden Tehyn ao 700 jäsenille

Hyvää ja rauhallista joulunalusaikaa parahin tehyläinen. Tiedoksenne muutamia asioita myös teille, jotka ette päässeet sääntömääräiseen syyskokoukseen Ruustinnanhoviin tällä kertaa.

Ensinnäkin sellainen ilouutinen, että jäsenmäärä on lie korkein kautta aikojen – vuosia määrä on pysynyt 100 tuntumassa mutta nyt on käynyt rikki jo 117 ! Kokouksessa sovittiin, että kun päästään 120 jäsenen määrään niin arvotaan Tehy reppu jäsenten kesken, suosittele siis jäsenyyttä myös työkaverille. Toisena kivana juttuna, toivomme vuodelle –23 jäsenten ideoita virkistystapahtumasta. Tehdäänkö reissua, järjestetäänkö jäseniltaa, ideoita? Voit antaa ideoita hallituksen jäsenille suoraan tai sähköpostilla ao700@tehy.net

Syyskokouksessa käsiteltiin ammattiosaston mallisäännöt, päätettiin toiminnantarkastajat ensi vuodelle sekä valittiin uusi hallitus kaudelle 1.1.2023-31.12.2025. Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Henna Nuolioja &pikkutontut ja hallituksessa nähdään sekä konkareita että ihan uusia kasvoja. Hallituksen varsinaiset jäsenet ovat Petri Koskela, Ilona Kallio, Katri Kanula, Satu Rimpeläinen, Sari Niittykoski ja Satu Malila. Varajäseninä toimivat Soile Hautamäki, Helena Rytkönen, Maarit Haukipuro, Kirsi Reinikka, Mirva Möttönen ja Päivi Jääskelä. Uusi hallitus aloittaa työskentelyn tammikuussa, tuolloin myös yhdyshenkilöt päivitetään ja ajantasaiset tiedot löytyy sitten myös ammattiosaston verkkosivuilta.

Ammattiosaston tehtävä on jatkossakin jäsenten taloudellinen ja ammatillinen edunvalvonta. Vuoden vaihtuessa kuntien ja kuntayhtymien palveluksessa oleva sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen henkilöstö siirtyy hyvinvointialueiden palvelukseen. Tähän liittyen Tehyltä on tulossa webinaari 15.12. Klo 17-18:30 nimellä Liikkeen luovuus - mitä tapahtuu kun työnantaja vaihtuu?

Tämän, ja muut Tehyn koulutukset löydät Tehyn sivuilta koulutuskalenterista kun olet sisäänkirjautuneena. Valikoimaan kannattaa käydä tutustumassa.

( Myös muut jäsenedut löydät Tehyn sivuilta, esimerkiksi tehyläiset saavat joulu-tammikuussa –50% alennuksen Ikaalisten kylpylän kaikista majoitusvaihtoehdoista. )

Asiaa hyvinvointialueille siirtymisestä: Hyvinvointialueille siirtyminen | Tehy

Ole rohkeasti yhteydessä luottamusmies Mirva Möttöseen epäselvissä asioissa. Hänet tavoittaa 0447591855.

Vielä muuta tärkeää; tarkasta jäsentietoihisi ajantasaiset yhteystiedot ja etenkin sähköpostiosoite jotta jatkossakin saat Tehyn tärkeät viestit. Työpaikkojen sähköpostiosoitteet tulevat siis tulevaisuudessa vaihtumaan. Toiseksi, ota varalta kuva lomakertymästäsi ess-järjestelmästä, mikäli tätä tietoa tarvitaan myöhemmin. Seuraa Tehyn viestintää niin saat tärkeät ohjeet ja tiedotteet.

Mukavaa ja rauhallista joulun odotusta sekä joulun aikaa. Kiitos kuluneesta, ja onnea jo tulevalle vuodelle 2023! Toivottaa Tehyn Haapaveden ammattiosaston hallitus / pj Henna