Hallitusvaali

Syksyinen tervehdys!

On tullut aika valita ammattiosastollemme uusi hallitus kaudelle 2023-2025. Olemme kevätkokouksessa yhdessä päättäneet, että hallituksen koko on 6 varsinaista ja 6 yleisvarajäsentä, lisäksi varsinaisessa syyskokouksessa valitaan ammattiosastolle puheenjohtaja, puheenjohtaja kuuluu automaattisesti hallitukseen.

Ammattiosaston hallituksen tehtävänä on mm. edustaa ammattiosastoa, valmistella ja toteuttaa päätökset, vastata ammattiosaston taloudesta ja valvoa jäsenten edunvalvontaa. Työskentelemme rennolla otteella jäsenten hyväksi.

Liitteenä on ehdokasasiakirja, jolla suostut ammattiosaston hallitusvaaliin, ehdokasasiakirjan alareunassa on toimintaohjeet. Ehdokasasettelu kestää kaksi viikkoa eli 26.9.-9.10. Myöhästyneitä asiakirjoja ei hyväksytä. Mikäli olet kiinnostunut hallitustyöskentelystä, täytä ehdokasasiakirja ja palauta se ohjeen mukaisesti. Mikäli olet kiinnostunut puheenjohtajuudesta, ole yhteydessä (yhteystiedot alla).

Jos haluat hallitustyöskentelystä lisätietoa, yhteystiedot ovat viestin alaosassa. Mikäli tarvitset tarkennusta asiakirjan täyttämiseen tai palauttamiseen, voit olla yhteydessä.

Toivomme hallitukseen uusia aktiivisia toimijoita, perehdytys ja koulutus toimintaan järjestetään.

Terveisin vaalilautakunta

Vaalilautakuntaan kuuluvat:
Katri Kanula (puheenjohtaja)
Ilona Kallio
Sari Niittykoski
Petri Koskela
Mirva Möttönen (kutsuttu sihteeriksi)

Lisätiedot:
katri.kanula@haapavesi.fi